Salgs- og leveringsbetingelser (forbruger)

for Keeper ApS 

Generelle kontakt- og virksomhedsoplysninger

Vores fulde virksomhedsnavn, fysiske adresse og øvrige kontaktoplysning er:

Den Bedste Sikring
Tagtækkervej 27
8800 Viborg

CVR-nr: 35396853
Etableringsår: 2013

Tlf.: +45 8663 9695
E-mail:info@denbedstesikring.dk

Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice i vores åbningstider på

Tlf: 8663 9695
E-mail: info@denbedstesikring.dk 

Aftaleparter

Aftalen om køb indgås mellem Den Bedste Sikring (herefter ”vi”) og kunden (herefter ”du”).

Købet sker i henhold til disse salgs- og leveringsbetingelser, som du skal accepteres for at kunne gennemføre en bestilling.

Du kan alene påberåbe dig indholdet i individuelle aftaler og ordrebekræftelser, og de oplysninger der er givet i forbindelse med bestillingen, herunder de priser du accepterer under bestillingsproceduren.

Kun personer over 18 år med et gyldigt betalingskort lydende på eget navn kan afgive ordre i webshoppen. Du erklærer derfor ved din ordreafgivelse at være fyldt 18 år.

Afgivelse af ordre

For at gennemføre et køb, skal du først vælge det/de produkter du vil købe. For at afslutte købet vælges ”Gå til kasse”, enten umiddelbart efter valg af en vare eller via funktionen ”indkøbskurven”. Herefter indtastes køber-, leverings- og kortoplysninger i et nyt og sikkert vindue. For at kunne gennemføre ordren, skal du acceptere disse salgs- og leveringsvilkår.

Når du har afgivet din ordre, bliver der automatisk fremsendt en e-mail til dig med en kvittering for modtagelse af bestilling. Denne kvittering udgør samtidig din ordrebekræftelse og indeholder de nødvendige oplysninger for din dokumentation af bestillingen. E-mailen fremsendes til den adresse du har oplyst under bestillingsproceduren.

Det forventede leveringstidspunkt fremgår af ordrebekræftelsen.

Din faktura for leverancen fremsender vi, når varerne afsendes fra os.

Opbevaring af indgåede aftaler og sprog

Vi opbevarer ikke indgåede aftaler efter effektueringen på en sådan måde, at de er tilgængelige for dig efterfølgende. Vi opfordrer derfor til, at du gemmer den modtagne ordrebekræftelse og faktura til eventuel senere brug.

Aftalen indgås på dansk.

Priser

Alle priser på varer i vores webshop er angivet i DKK inklusive 25 % moms og eksklusive forsendelse og gebyrer. Den samlede pris der skal betales, inklusive forsendelse samt gebyrer ved betaling med betalings- eller kreditkort mv., opgøres og fremgår i forbindelse med præsentation af varen eller ydelsen, hvor dette er muligt. Den samlede pris du skal betale opgøres og oplyses endvidere inden afslutning og gennemførelse af købet.

Hvor du køber flere varer kan forsendelsesomkostninger først opgøres endeligt i forbindelse med afslutningen af købet.

I tilfælde, hvor prisen ikke kan endeligt beregnes forud for den endelige ordreafgivelse, oplyser vi den måde, hvorpå den samlede pris skal udregnes.

 Fragtomkostninger

For køb under kr. 1.500,00 tillægges kr. 49,00 i fragtomkostninger.

For køb på kr. 1.500,00 og derover leverer vi fragtfrit.

Fragtomkostningerne pålægges ikke den enkelte vare, men det samlede køb. Fragtomkostningerne kan derfor først endeligt oplyses i forbindelse med købsprocedurens afslutning, men altid før købstransaktionen gennemføres.

Betaling

Betaling for købte vare skal enten ske online ved brug af Dankort, E-Dankort, American Express, Diners, MasterCard, Visa, eller Mobile Pay.

Anvendes betalingskort, skal kortoplysninger indtastes ved ordreafgivelse, men vi hæver først beløbet ved afsendelsen af varerne til dig. For bestilingskøb, hvor varen fremstilles efter dine specifikationer eller hvor varen i øvrigt har fået et tydeligt personligt præg, gennemføres betalingen dog straks efter bestillingen og dermed forud for afsendelse af varen til dig. For varer der specialtilpasses er dette angivet i forbindelse med vare i webshoppen.

Vi benytter Epay, som er godkendt af NETS. Al datakommunikation under købet, herunder kundedata, ordredata og betalingsdata, foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikre, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles.

Når SSL krypteringen er aktiveret, vises en hængelås nederst på siden i de fleste browsere, og internetadressen begynder med https://.

Vi registrerer eller opbevares ikke dine betalingskort- og kontooplysninger.

Levering og leveringstid

Vi ekspederer din bestilling hurtigst muligt, og senest 30 dage efter bestillingen. Når varerne er afsendt fra vores lager, fremsender vi en e-mail til dig med faktura for købet.

Varerne sendes med GLS eller Post Danmark.

Hvis en ordre er afgivet inden kl. 12:00 på hverdage, vil varen normalt blive afsendt samme dag, hvis varen er på lager.

For varer der er i restordre vil det forventede leveringstidspunkt blive oplyst til den e-mail adresse der er oplyst under bestillingsproceduren. Leveringstidspunktet kan være senere end 30 dage efter du har afgivet bestillingen. Hvis vi ikke kan levere dine bestilte varer indenfor 30 dage, får du mulighed for at annullere ordren.

Levering sker til den postadresse du har oplyst under bestillingen, at du ønsker levering til.

Fortrydelsesret

Hvis du er forbruger, har du 14 dages fortrydelsesret på køb af varer i vores webshop. Fortrydelsesretten gælder dog ikke for varer, der er fremstillet efter dine specifikationer eller som i øvrigt har fået et tydeligt personligt præg. For varer hvor der ikke gælder en fortrydelsesret, er dette angivet i forbindelse med varen i webshoppen.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du fysisk modtager varerne. Leveres ordren af flere omgange, regnes fortrydelsesfristen fra den dag, hvor den sidste del leveres til dig.

Hvis den sidste dag for udnyttelse af fortrydelsesretten falder på en helligdag, en lørdag, grundlovsdag, den 24. december eller den 31. december, udløber fortrydelsesfristen den følgende hverdag.

Hvis du vil udøve din fortrydelsesret, skal standard fortrydelsesforumlaren – download her – udfyldes og indsendes til os, eller du skal på anden utvetydig måde meddele os om, at du udnytter din fortrydelsesret.

Du kan ikke udnytte fortrydelsesretten ved at afvise varen ved modtagelse, med mindre du også meddeler os på utvetydig måde, at du vil udnytte din fortrydelsesret.

Straks efter vi har modtaget din meddelelse om fortrydelsen, vil du modtage en kvittering herfor på den e-mail adresse du oplyste under bestillingsproceduren.

Returnering og tilbagebetaling

Når du har meddelt os, at du vil benytte dig af fortrydelsesretten, skal varerne returneres hurtigst muligt og altid indenfor 14 dage. Varen skal returneres til:

Den Bedste Sikring
Tagtækkervej 27
8800 Viborg

 Du bærer selv risikoen og ansvaret for varerne under returneringen, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler dig derfor, at varerne pakkes forsvarligt og sikkert inden returneringen, og at du opbevarer kvittering for afsendelsen af varerne.

Alle udgifter ved returnering af varerne skal du selv betale. Dine udgifter for returnering forventes højest at udgøre 59,00 kr. hvis returnering sker ved brug af Post Danmark. Varer der sendes underfrankeret eller på efterkrav modtages ikke.

Senest 14 dage efter vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse af købet, tilbagebetaler vi alle beløb modtaget fra dig i forbindelse med købet der fortrydes, inklusive varens fulde pris, gebyrer samt eventuelle leveringsomkostninger svarende til den billigste standard leveringsmetode vi har tilbudt, uanset hvilken leveringsform, du konkret har valgt. Fortrydes kun en del af købet, krediteres eventuelle fragtomkostninger dog ikke.

Med mindre du udtrykkeligt har anmodet om andet, sker tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved gennemførelsen af købet.

Vi kan dog uanset det ovenstående tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget enten varen, eller til vi har modtaget dokumentation for, at varen er returneret til os.

Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved tilbageleveringen, og varen skal kunne sælges videre til en anden kunde. Du hæfter dog kun for en eventuel forringelse af varen værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Med andre ord må du altså prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis du tager varen i brug inden udnyttelse af fortrydelsesretten og tilbageleveringen til os, eller skades varen under returforsendelsen, hæfter du derfor for varens værdiforringelse.

Mangler, reklamation og klagebehandling

For købet finder købelovens mangelsregler anvendelse.

Som forbruger har du i overensstemmelse med købelovens regler 24 måneders reklamationsret. For varer med begrænset levetid, er reklamationsretten dog begrænset til den levetidsperiode, der er sædvanlig for det pågældende produkt.

Reklamationsretten omfatter kun oprindelige mangler – dvs. mangler, som var tilstede på leveringstidspunktet, uanset om disse var synlige eller ej på dette tidspunkt. Skader på varerne som opstår efter levering samt ved almindelig slitage, ved fejlagtig brug eller ved anden skadevoldende adfærd udgør ikke en mangel som vi er ansvarlige for.

Reklamationsretten beregnes i alle tilfælde fra det tidspunkt du har modtaget varen.

Reklamation over mangler skal fremsættes overfor os inden for rimelig tid efter du har opdaget manglen.

Reklamation kan fremsendes til os på adressen

Den Bedste Sikring
Tagtækkervej 27
8800 Viborg

eller reklamation kan fremsendes på e-mail til:

info@denbedstesikring.dk

Hvis der er en mangel ved det købte, kan du i overensstemmelse med købeloven § 78 vælge mellem 1) afhjælpning af manglen, 2) omlevering, 3) et passende afslag eller 4) at hæve købet forudsat manglen ikke er uvæsentlig. Du kan dog ikke kræve afhjælpning eller omlevering, hvis dette er umuligt, eller det vil påføre os uforholdsmæssige omkostninger.

Hvis vi tilbyder at afhjælpe en mangel eller foretage omlevering, kan du dog ikke kræve et forholdsmæssigt afslag eller hæve købet.

Vi afholder (rimelige) omkostninger til returnering af varen og vi genfremsender den til dig uden beregning.

Klagebehandling

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbruger-styrelsen

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse info@denbedstesikring.dk

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klagen indgives her – http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse info@denbedstesikring.dk